Monday, February 2, 2009

kerja makan tido masak

3/2/2009..huh..cepat sungguh masa berlalu..cewah..skema betul ayat haku nih....setelah 3 hari bercuti sbb hari wilayah..terasa malas tahap dewa gumbira rasanya nak mulakan kerja..aku tahu, kat opis nih melambak kerja yang perlu disettelkan..isu BF3..isu pentadbiran am..dan isu isu lain...Bos hari nih takdo..yehaaa..maka selamatlah aku dari dipanggil if ada isu lain..so hari nih memulakan kerja sambil dihidangkan lagu Hayagriva..band shadow metal dari ipoh yang amat aku minat dari susunan melodiknya...

Jumaat
sepanjang 3 hari cuti aku rasa akulah atlit paling cemerlang tp gemuk dikalangan ahli parlimen cawangan rumah sendiri...En Majistrate Dicky pulang ke kampung untuk berkasih kasih bersama keluarga..begitu gak En Adib sang dewa wisma putra..tinggallah aku n sang dewa tajul@PTD SPR jahat...menghabiskan sisa sisa mlm jumaat dengan memfutsalkan diri bermula jam 1 hingga 3 pagi di kepulauan wangsa maju lalu terlepaslah subuh akibat kepenatan..huhuhu...

Sabtu
makan dan tido sbb hujan n ptg g driving range kat UKM Bangi

Ahad
hari ahad pula awal pagi aku keseorangan dikala sang SPR Jahat ni mendatingkan diri bersama bunga tercinta..loser lah aku dirumah macam najis hanyut..12.30..rancangan kesukaanku..mari bergosip dan memfitnah sesama melayu...jam 1 aku start kete g starfield..raea Pajam..kat ngan Nilai dah...destinasi baru untuk aku mencangkul..tee off after zohor..a new golf filed bagi aku n tak pnh aku jumpa padang yang sepanjang ini..amat penat..hasilnya..4 biji bola hilang..muahahahahha..Bos Etiqa yang hanya hadir pabila second nine sudah start mununjukkan belang apabila mendapat PAR hambir 4 lubang..aku dan yang lain diayam ayamkan aja..huh...

Isnin
Hujan lagi..Hari nih budak umah atas nak masak..daging kurma...kuahnya sikit..blasah ajalah..petang plak ada SPR Jahat nih buat bubur hitam..huh..umah kami mmg meriah ngan masakan..mmg sesuai dibuat suami..mereka ajalah..aku tak kot..huhuhu....

Selasa
KERJAAAAAAAAAAAAAAAAAA

4 comments:

eimah said...

oit mst ko gemuk debab kn hahahah

Mental Phobia said...

Gemuk skit aja..tanda Malaysia sihat...huhuhuhu

Anonymous said...

dia mmg gemuk lar.

syok lar wei sejak ko ader blog ni sng aku nak kutuk.

Mental Phobia said...

tuh sbb aku buat blog...blh kongsi kongsi kutukan