Thursday, February 12, 2009

My next GiG stop...







Untuk gig kali ni, aku harap aku dapatlah g..agak lama gak tak g..asik tgk golekan ifa raziah aja di Tv..ataupun acapkali dihidangkan dengan wajah-wajah aweks2 cute di TV yang membuatkan naluri lelaki berkata...huh..kiut siallllllllllllllllllll......huhuhu..MetalCamp 1 aku tak dapat datang..sbb apa ek...mls kot..huhuhu



and the second is Hand For gaza..metel metal gak..tp adalah skit kebajikan...Band band yang menarik untuk aku jerit bersama mereka....Mungkin ini salah satu cara mereka untuk membuat sumbangan...






6 comments:

nasaoji said...

"acapkali dihidangkan dengan wajah-wajah aweks2 cute di TV yang membuatkan naluri lelaki berkata...huh..kiut siallllllllllllllllllll......huhuhu"-naluri lelaki tu, termasuk ko kan?..yg aku kenai ko, ko kan ckp lbh dr tu...huhuhuhu...

Mental Phobia said...

tu kire permulaan aja..yang selebihnya tak lepas FINAS..huhuhu

fatinhakimah said...

konsert mcm mane tu? kalo psl kebajikan dlm Islam, matlamat menghalalkan cara ye?

daus keje d mane skrg? Pen. S/U N41, boleh minta cop pengesahan la kan...boleh la nnt minta tlg ye :)

Mental Phobia said...

errrr..err.errrrrr..(kelu pas kene ceramah)

Call me -fa- said...

ko mmg so....siiiiaalllllll!!

Mental Phobia said...

chekgu..tak blh marah marah..nanti murid report kat cikgu beso...