Wednesday, January 6, 2010

mari jadi haiwan........

benda yang paling susah manusia nak ucap ialah syukur...

kenapa aku bersyukur.
1. aku masih hidup
2. aku tak cacat..cacat otak jer kekadang...;p
3.aku tak perlu merompak atau g meragut sbb nak kaya@hidup senang
4.aku ada mak bapak lagi......kalo duit kurang, ibu, bank in kan 300...nnti along bayar ek..;p
5.aku ada iman yang kekadang tebal n selalunya nipis....yang penting masih ada....


jadi...............

kenapa korang merompak
kenapa korang meragut.............ragut jerlah........tp yang duk bubuh apahal?...


sebab apa?

sebab korang malas...dan sebab korang tak tahu camner nak jadi manusia.....kenapakah kau diciptakan sebagai manusia...bukankah lebih baik kau menjadi haiwannnnnnnnnn..astagfirullah kasim. mak sudah tua.....(Kasim SelamaT)

1 comment:

Mami Naufal said...

manusia dhaus~

tak semuanya sempurna..tapi seringkali alasan ketaksempurnaan itu digunakan untuk menjatuhkan martabat lebih rendah daripada haiwan...