Thursday, June 18, 2009

hamjadah kau(sila baca ngan jerit)

xtvt sukan aku dalam usaha nak jadi tough cam abang awie tergendala ngan beberapa report dari beberapa mangkuk mangkuk yang konon konon nak tunjuk sayalah penjawat awam yang paling bagus, bagi idea baru..sayalah insan yang diimpikan oleh perdana menteri, sayalah bakal menantu sultan ..sng cakap, saya mmg bagus....lapan belas juta juta juta juta punya bagus dari korang semua..terimalah idea saya...bangang la ko..kalo aku jumpa ko, aku sepak ko 14x.pastu aku buh kerengga satu badan....kau mmg punya masa untuk bagi email panjang berjela pastu bagi tau kat KSN, Agong, presiden amerika,sami budha, rabbai kat Isreal, mbah dukun kat Indon, mak Lampir kat jawa,dan sesapa yang ko rasa ko akan di puji atas idea idea yang ala ala tak brapa nak betul..knp tak kita bersemuka aja...pnh ker ada orang mati..orang ngamuk kat sini pun balik ngan hati tenang aja pastu..berkat air jampi dari Diana Rafar dan zamarul Hisahm...jangan menyusahkan hidup anda dengan gaya ini..anak anak, jgn tiru pakcik n makcik nih...camla dia aja yang pinjam uwang.....terima kasih daun keladi...nnti bila aku dah tough cam abang awie siap kau...


yanmg benar
tak bernama

p/s;nama terpaksa dirahsiakan bagi melindungi pelapor dari di santau

8 comments:

Unknown said...

mak aiii...sape mamat ni mat dah???dia repot mende sampai ko marah2 ni?

eh..jadi ke backpackers gi sabah?

eimah said...

ko ble ke jd tough cm abg awie simpan peyot ko tuh wakakaka kang same beso ngan peyot aku yg da nk msk 6 bln ngeh3x....ko jgn tension2 sabo byk2 ye....kang ko berubah jd hulk plak ngeeee

Mental Phobia said...

khamimi:duit terpaksa di utamakan untuk PTPTN..huhu..mgkin pas raya kot
Eimah:a bit tensi gak eimah...bnda blh setel cara ok, tp nak tunjuk hero..silap hari bulan, mau mati sakit jantung datuk(bos) aku nih

Anonymous said...

wei, apesal.

nusk said...

nape nih nape nihh???

Mental Phobia said...

maru:aku rasa abang ko lagi memahami apa yang aku rasa la nih...
Nusk:beserlah, when u deal with public and new officer, msing masing nak tunjuk terror

nusk said...

begitulah kehidupan... ber sabar lah

Mental Phobia said...

yup..ada banyak jenis manusia kat dunia nih..sabo ajerlah