Tuesday, May 19, 2009

kaN aKu dah CaKap..AkU Ni SeTia OrangNyer

aku terus menunngu sambil mkn kepok Bika tajaan puan ramlah ayob
pewot aku yang makin tough cam abang awie

ahad pas, cam beser..mneneruskan xtvt agak kurang siuman..tgk ketebang landing..mungkin cite cite nak jadi pilot tak kesampaian, dapat tgk pun jadilah..huhuhuhu...Dengan harapan agar awek kapal terbang tuh muncul lagi...aku setia menanti....setia ku korban kan...eh bukan...tuh lagu pauziah latip.....actualy, bukanlah awek itu yang menerujakan jantong hatikuuuuuuu...yang sebenarnya awek itu menyerupai minah yang pnh aku syok ..miahahhaha..jiwang giler...seorang kipas susah mati Man U....aku knl pun time dia blaja dia Manchester...wahhhhhhhhh(sambil buat muka teruja)..kitnyer aweks ini..namun apakan daya, idakla plak aku mmpu berhubung ngan dia guna tipon, pasal mahal nak mmpus..tp semenjak kerja nih, stakat nak call ker Ostrolia tuh, bulan nih jer doploh hengget habis...miahahah..atas dasar sahabat..tp napa ngan mak bapak aku aku tak kall samapi camtu ek...pangggggggg...kene panah petir..huhuhu...la nih dia dah balik mesia...ada kat UITM Shah Alam..jadi cikgu sarkas.....suma murid2 dah tua...huhuhu...apapun..last two night,aku mmpi dia...mimpi pun mmpi lah...huhuhu..tp tak basah..kalo tak, penggunaan air meninggkat..ingt pesan ostazah khotpah, ratakan air seluruh tubuh yer anak anak....huhuhu....dan kini, aku masih menunngu..kalo ko dah ada bf, aku harap korang putus la cecepat...takpun bf ko mati excident..hahahaha,,kejam kejam....

4 comments:

eimah said...

ko mmg angau tahap gorila beb....

Mental Phobia said...

beserlah,orang nak kawen..hahaha

yayanrahman said...

gmbr tgh makan bika tu cm dak mental btol..hahaha

Mental Phobia said...

bukan..gamar tuh sungguh menampakkan ketoughfan n kehenseman ku