Wednesday, May 6, 2009

Aweks kapal terbang




Ahad pas setelah hampir berjam jam bersekedudukan ngan azri..syura memutuskan untuk mengisi masa lapang ngan melihat keterbang landing di KLIA...xtvt yang agak agak bodo..tp cam best....kalo tak salah aku kecik kecik dulu ayah salu bawak g tgk keterbang kat ipoh....uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..mmg teruja tahap selsema babi la time tuh...xtvt melibat keterbang landing kami diadakan di kawasan terlarang...kat glide slope..apa bnda nih aku pun tak tahu..tp yang pasti..3x dihalau polis sbb berada dikawasan tersebut....tp itu bukan cerita sebenar..yang sebenarnyaaaaaaaaaaaaa..yang sebenarnyaaaaaaaa(gaya yuna), ader lah sorang aweks yang agak agak cun berspek hitam membawa myvi....melandingkan ketenyer disebelah kete azri...bawak adik adik kot tgk keterbang...tp memandangkan aku ni pengecut cam kambing..hanya mampu tgk aja...uwaaaaaaaaaaaaa..budughhhgghhh betul la...apapun, aku harap one day aku dapat jumpa balik ngan awek tuh..tp mungkin dia dah kawen kot..bawak anak anak dia tgk keterbang plak..dan aku plak still tgk keterbang..dan masih tgk sorang sorang.....huhuhuhu

5 comments:

nusk said...

huhu kat memana pun boleh jadi lokasi cuci mata. weh cepat la kawin buat maksiat jeh.hohohoho

p/s lokasi nasik yg menarik tu area kaeramat-melawati. nak pi jgn lupa blanja aku kikiki

Unknown said...

huhu...boleh wat buku nih..."kumpulan cerita2 loser mcm aku by bob n mat dah"...huhu

Mental Phobia said...

nusk:wokeh..takder hal...tgk mcm menarik ajer...hehehhehee...awek tuh cuter giler..bertudung putih berspek hitam bersuar jean biru...huhuhu

khamimi: buku akan diterbitkan tak lama lagi.....nantikan kemunculan..the untold sory of big fat loser

eimah said...

ampeh....ko tuh kt tepi public phone pn jd cuci mate....baik ko kawen cpt aku ngidam nk mkn nasi minyak ko nih...hahahahha

Mental Phobia said...

eimah:beb, gua hanya mampu lihat aja...takder tindakan susulan...skodeng gitu gitu pun salah ker?..heheheh..taklah cuci mata pun..cuma terpandang jer