Monday, June 22, 2009

My SilvEr JubLee ceLebration

Serius, aku dah doploh lime tahun..cam tak caya...masih kacak seperti dahulu..cuma ada perubahan pada badan..makin tough seperti abang awie..Tahun nih yang wish tak ler ramai..mungkin sebab korang tido awal kot..huhuhuhu..(nak sedapkan hati)...Tapi hadiah plak agak best..Thanks to kak Lina for the cuterest ties( tambahan S menunjukan ia Plural)..heheheh.pada adylism, gelang yang agak agak rock serta pada En. Steven,giler ah ding dong, kamoo menghadiahkan daku wood 3 and 5 callaway steelhead (kayu Golf)...wpun second hand tp masih mahal di pasaran..hadiahmu itu mmg mendatangkan cemburu pada bapaku..huhuhuhuhu...apapun, aku harap, moga umur 25 n seterusnya nih rezeki aku di murahkan n d permudahkan dalam segala urusan.pada ibu, thx sbb sudi lahirkan aku setelah 7x kuar masuk spital n kuar gak aku yang ala ala degil nih....
p/s sila doakan aku dapat jodoh cecepat....(atas arahan atukku yang asik membebel bila ko nak kaween hah?..no kawen, no harta..huhuhuhu)

8 comments:

Mami Naufal said...

huh~
gile hartakah kamu ni..??aku pulak tertanya2..
hahahahah~happy bday dhaus..sowi sebab aku de nampak dlm fb tp tak terwish pulak..
neway tahniah jugak atas sume adiah yg ko terima..hope ko cepat2la kawen..sebab aku da xtahan da tgk ko meroyan kat sana sini..hahahah~
semoga panjang umo & murah rezeki...

Mental Phobia said...

nadiya:..hamba hanya mencari redha Ilahi...

eimah said...

ko nk kawen sbb nk kaut harte atok ko teruk btoi dpt cucu mcm nih....ko tggu la kt airport lg wakakakaka...pape pn epy belated burfday ye daus....

Mental Phobia said...

Eimah:dia asik membebel ajer..i know that im the eldest grandson..baik belah ayah n ibu aku..that y suma orang tanya...actualy, aku at the stage yang takder feeling cinta langsung lagi buat msa nih..aku pun heran...adakah aku pencinta binatang?..tp la nih cuba cuba la gak nak cari balik that feel..miahahha

~ida~ said...

hepy belated buffday...kautla sebanyak mungkin harta atok u..i sokong..haha

Mental Phobia said...

ida:mmg dalam usaha nak kaut nih..huhuhu...cara pertama mungkin guna santau

Call me -fa- said...

alamak!aku lupe bfday ko!

ampun!!

Mental Phobia said...

reha:its ok....makin tua nih, ramai jer yang tak wish...adatlah tuh...dulu time blaja suma tdo lambat..tu yang blh wish..la nih ramai yang tdo ngan laki@bini awal...mana la nak wish kan...;p