Tuesday, March 16, 2010

masa!!!

terlampau sibuk untuk minggu nih....takper, saya menurut perintah...tp tak bermaksud gua tak boleh layan FB untuk mengusha jodoh...huhuhuhu..la nih tengah plan untuk diner lilin dua batang for her besday...tuh pun kalo dia nak ikut..kalo tak, aku layan sorang...puas hati aku..miahahahahahahahah....minggu pas gig di one cafe..agak hapening..tp stat lambat..takder disiplin betol..hangin gua....bila nak maju camni....dahla isnin meeting kul 5.30 ptg baru mula...takder...orang kacak sentiasa kool.....la nih sedang memikirkan kisah AFZAN THE TRILOGY..tp mood takder lagi nak buat gara gara pelancaran bnda jadah nih...apapun..tunggu...pada rehah, samat jadi bini orang...moga kekal sampai jadi tulang..hehehe...pada Senah, ingat, biar pecah di pewot, jangan pecah di henpon....sekian

4 comments:

Unknown said...

ok...gi candle light dinner kat tempat2 yg aku dah syorkan ok...pkai smart2...wangi2...dan jangan gi naik moto....ok?

nusk said...

weh adalah aku kenal si gadis misteri?

p/s: tips mantap pun kalo ko je yg syok sendiri... apa kes?

Mental Phobia said...

boby:huhuhuhu...angan angan jer...aku tak pk lagi jadi as plan...kos both of us terlampau bz....hidup dah terumbang ambing..tp amoi urut kaki tetap dalam ingatan...;p

jiyyah:yup...of kos...jeng jeng jengg

Aussie Bins Skip said...

Thanks for sharing this informative blog, well Aussie Bins’ Skip Bin Hire Brisbane provides all kinds of bins for any waste dump. Free same day delivery with instant hiring service available at your doorstep or office.
We provide these services to residential as well as commercial customers within Brisbane and surrounding suburbs.

Address: 973 Fairfield Road, Yeerongpilly QLD 4105

Phone: 0426 499 000

Email: info@aussiebinsskip.com.au