Sunday, March 7, 2010

latest xtvt..

Sabtu

Maybank Malaysian Open @ KLGCC
Tahniah to Noh SY from Korea..baru 18 tahun...tapi terer cam haram

Ahad

Malaysia Metal Worrior @1 Cafe KL
Yang sempat aku tgk
-Aneroxia
-Al-Azzazil-Pure Satanic Metal...salute to Vocalist
-Firasat- Back to 80's rock..tribute to rock kapak/kangkang
-V- speed Metal....jarang dengar band malay main speed metal...ke aku yang jarang..;p
-Reaper- Kajang Metal Hunter
-Mistik- Still with Malay Mitoslistik....;p

banyak band aku tak folo....esok nak kerja..mahu pulang awal.....


minggu depan.....sambung ngan Gig Orang Timur..hail Langsuyr!!


Saya tak minum darah kambing
Saya Islam
Saya sembahyang punya orang...;p

4 comments:

Unknown said...

firasat tu aku kenal guitarist dia...main punyalah laju....nama dia lan...pakai spek,muka nerd...rockkapak.org....

Mental Phobia said...

not bad la diorang main..bawak cover iron maiden...mmg terbaek..minggu depan turun la weh......GIG ORANG TIMUR

Unknown said...

amacam..simple tak gi one cafe?
firasat tu aritu vocalist dia yg muka cam mat selh tu ek?

Mental Phobia said...

sgt simple...mkn pun senang...cuma nak solat kene g jauh la skit...aku solat kat sogo aja......yup, cam mat saleh....Sungi buluh nya band..tp kalo tgk band V main mmg dasat beb..ala stratovarios....serius superb giler...al-azazhil usah dikenang.....mmg tarbaik dari ladang bikam....