Monday, March 2, 2009

suara rasa review

Samurai
Rise
Nuclear strike..Vokalis pmpuan yang HOTTTTT

Pink Acid..ala ala Gun n Roses.(cam jopun pun ado)


With Hashim Sil Khannaz@FTG

Upon arrival mengganaz


Sil Khannaz

Sinner burning

Kiss of Wishper

Gerbang Kayangan





Nrocinu

Master of Puppet

Pengganas

Ceramah skettttt


FTG

aku tak peduli

askar




Dark E @ Ahmad Dhani Sil Khannaz

Gig kali nih tidak tertumpu pada metal spt sebelum ini..ada metal,hardcore, rock 80 an dan ada gak ala ala sum 41.hehehe..terbahagi pada 3 slot sbb nak tunaikan solat asar, maghrib dan isyak..mulai sungguh kalian...maklumlah..gig untuk kutipan GAZA..hehehe....memandangkan aku takdo kamera canggis...so, gunkanlah Nokia cam ayam piru aku ni(yang dah baper kali aku hempas ke lantai dan dinding sbb asik buat hal)...Bermula jam 3 ptg hingga 1 pagi..aku datang lewat n balik awal..cukuplah sekadar tgk band yang aku minat aja.dari bebanyak band, hanya 3 aja yang cakap pasal palestin..Sil Khannaz, Nrocinu dan FTG..yang lain tuh tak matang lagi kot.....Keterujaan aku bermula apabila Sil Khnnaz memulakan persembahan..begitu juga FTG dan Nrocinu.Kalo masuk AF, Nrocinu mgkin dapat pujian sbb ada interaksi dengan peminat...Lagu ISRAEL PENGGANAZ menyemarakkan suasana....band Samurai juga agak mantap pada malam tuh..naik patah tengkuk aku bangging depan stage..miahahaha..Dance floor Orange yang selalunya dipenuhi ngan aweks awek cantik kini dipenuhi oleh aweks aweks yang bermisai..heheeh...apapun..aku sgt enjoi n can't hardly waiting for METAL CAMP 2....

5 comments:

nasaoji said...

rajin ko p ek..nak gak merase aku p tmpt2 gni..huhuhuhhu....

eimah said...

xde kualiti lgsg gmbo'y ekekekeke bp mega ko punye lensa tuh????

Mental Phobia said...

nasoji- tak payah ler g..takder pmpuan pun..yang ada pun yang jadi penyanyi n satu band pmpuan..tu pun ala ala No doubt gak la

Eimah-hanset cam ayam piru mmg camtu..tak mmpu nak beli memahal...kalo memahal pun aku jnis campak sana -sini gak

Call me -fa- said...

gambo tak clear!!!

Mental Phobia said...

dah namapun hp cam ayam piru...mstilah tak clear..kritikan akan diambil perhatian...