Wednesday, March 18, 2009

StressKah Haku?























Buat kali tama tahun nih aku g kursus...tujuan mmg nak carik jodoh pun..hahahhaha...budus giler...Dari BPP aku, danial, cik hawa n puan norizan...nama pun stress management..tp aku tak rasa yang g suma stress..cuma ada gak la yang bbtul stress tahap babi piru...tunggu masa nak terjun lombong aja...stay sampai kul 4 pagi, jawab paper parlimen..itulah..inilah..aku?..stress ngan anak buah yang harap tua pada umur aja....lantak koranglah....memasing nak hidup n cari rezeki yang berkat.....

9 comments:

~ida~ said...

mmuahaha..nak carik jodoh ek..kan ader yg solo..marini..haha..mesti lagik stress

haWa oMaR said...

ha ah..btul tu ida..die mmg solo pun..haa..fird, ape lagi..g la keja die..

~ida~ said...

fird?huhu..name yg sedap..mcm makan coki2 diwaktu mengantuk dlm opis..huahuahua..mesti daus perasan jadik mcm fahmi bila panggil fird..huh!xmalu sungguh kamooo...

Mental Phobia said...

kuhang hasam....mulut longkang betol la korang....

~ida~ said...

haha..daus dh emo..

Mental Phobia said...

panjang dan tenggelam..:p

nusk said...

aku doa moga ko btemu lah dgn jodoh mu itu...ameen

Mental Phobia said...

huh...thx jiyah.....nnti aku blanja coki coki ek

~Friends Forever~ said...

oit...dh ader blog rupenyer...
link ngan aku ek... aku link ko k..