Wednesday, January 28, 2009

Rebrending:...apakejadahnya semua nih..

Hampir beradbad lama aku tak update blog aku yang goblok nih..kali nih aku nak rebrending balik blog nih....harap pas nih datanglah idea idea dari alam ghaib untuk bantu aku yang dalam agak agak stress yang tak berapa nak stress nih..huhuhu

apa aku buat setakat nih

1. Sampai opis bukak frenster..tagged..tgk mail MOF
2. buat kerja yang agak melambak
3.g meronda bangunan (kontraktorkah aku)
4.Rehah anak perempuan pakcik alias telefon n mempergunakan aku untuk tujuan peribadi (dahla tak belanja aku pun..huh...)
5. Rehah membebel cam makcik hilang anak.......

11 comments:

Mami Naufal said...

ko memang..arap je ada blog tp satu ape tak tulis..penat aku nengok kot2 ade yg di update kan..nasib baik ade jugak akhirnye..adoyai...
ape ke jadahnya sume ni..???

Mental Phobia said...

tuh pun sbb kawan aku ajorkan camner nak guna menatang nih...huh..apajadahnya....

Call me -fa- said...

amboi!!!kutuks aku depan2 ye!!!

aku bukan takmo belanje....nti2 la ye cik daus....aku tgh kering bangat neh!

ade blog tuuuuhhhh!!!tak larat

~ida~ said...

akhirnya daus update jgak blog die..huhu

Mami Naufal said...

tau takpe..
ko ngan rumet aku sama je..dia pon ade blog..setahun lebey da..tp tak penahnye update..akhirnye aku ajarkan dia aritu..oh ye..skang aku da ada maxis broadband..so makin rancakla aktiviti blogging aku..hehehehe

Mental Phobia said...

pas ni aku akan lbh aktif spt baru minum vitagen

eimah said...

ade jgk blog mamat ini ekekekeke

Mental Phobia said...

dah lama ada..tp tak update..nyaris ada reha sengal tuh tolong ajokan

Anonymous said...

waa ko ader blog ;p wei neensto lar bkn nensto ko ingt nestum ker!

nasaoji said...

weh...ko pun ader tagged ek?...hehehe..cr aku..@ aku dah add ko kot..

Mental Phobia said...

arch_enemy842003@yahoo.com..add la aku