Sunday, February 7, 2010

Awan Dania?

siap sudah paper untuk diangkat ke Dato'....tp ada banyak bnda yang masih bermain kat kepala hotak aku nih...misi yang perlu diselesaikan....misi yang membuatkan aku bujang samai la tahun depan...MISI AWAN DANIA versi jantan...miahahahhaha...bak kata tajul sambil hisap Dunhill, mana satu anda pilih, Benji atau Ehsan?...so, aku memilih untk jadi kedua duanya.....yaaaaaaaaaaaaaa..bermula dari tahun kambing unicorn nih, aku akan cuba jadi mamat yang paling kewls cam Nan Sempit....n cuba untuk tunggu...sampai bila?..tuh yang tak tahu tuh.......terimalah lagu Candy sbg lagu tema yer anak anak...

Candy

Akan Ku Tunggu

Rindu menyelubungi
Aku yang diuliti mimpi
Teguh memeluk hati
Degup rindu kau miliki

Dikau berjanji... pasti
Suatu hari kan
Terbukti nanti
Hidup ini akan kau sinari
Cahaya cintamu kasih

Hari berganti hari
Aku kan tetap menanti
Kukuh meneman diri
Cintamu tetap di hati

Dikau berjanji... pasti
Suatu hari kan terbukti
Gelungan kasihmu di jemari
Ikatan cinta abadi

Aku yang menghitung hari...

Akan kutunggu
Detik tiba saat itu
Akan kutunggu
Janji naluri nan satu
Akan kutunggu... kasih

4 comments:

nusk said...

brapa lama mau tunggu da...

Mental Phobia said...

sampai seru kot...moahahahahha

nusk said...

slow la bro..

Mental Phobia said...

ntahla...dia kata tunggu lah ek...sampai dia dapat jadi PTD cam aku gak...hohohohoho...