Wednesday, December 30, 2009

2010....

alhamdulillah....2009 bakal melabuhkan tirai bebarapa jam jer lagi.....n syukur, 2009 juga aku berjaya capai apa yang aku mahukan.....harap, 2010, lebih murah rezeki n dipermudahkan segala urusan dan kerja...mlm nih ramailah bayi tahun baru akan terjadi......mari berzina didalam toilet..dalam keter..tepi padang, dalam rumah tumpangan ah tek..atau pun mari gang bang gadis itu......senario yang bagi aku agak biasa....cukup 9 bulan..sila buang ke dalam tong sampah....tepi surau..nak sng..flush jer dalam toilet....makin menjadi jadi...serius..wpun aku blhlah sgt sgt di kategorikan sbg lelaki pervert...miahahahhaha...tp buat masa nih, blum lagi sampai tahap ini...di opis lama(BPP)..ramai staff aku yang lama kawen takder anak....d orang sng sng jer campak cam bayi nih takder nilai..salah siapa?..mak bapak?..chekgu?kerajaan?....pada kerajaan...apa kata buat iklan pasal bayi nih plak...asik iklan rokok aja.....hehehehehe...aku berdoa agar tahun depan gejala ini dapatlah dikurangkan...aminnnnnnnnnnnnnnnnn

3 comments:

Anonymous said...

happy new year!

Mami Naufal said...

salam tahun baru..

aku setuju dgn pendapat ko kali ni..aku pun rasa susahnya nk dpt anak (aku da kawen ok)...tapi bile tgk brita ada org senang2 je buang anak..aku geram + sedih + terkilan + kecewa + macam2 lagila...

mcm ko jugak..aku pun xpasti kempen macamane yg sesuai utk kurgkan masalah ni..tapi yg pasti..satu tindakan yg betul2 wajar perlu diambil..

slamat tahun baru..and tolong update ek..ko keja kat mana skang..??

Mental Phobia said...

ilma:hepi new year....hail jesus...;p
Nadia:aku just terlintas aja....apa kata buat iklan yang ngeri tahap ayam piru pada yang suka buang anak nih.....geram btol haku..lani aku kat BPK..perolehan kerajaan