Thursday, November 5, 2009

mee cap maria ozawa

adakah anda akan bersara stim atau inzal apabila makan mee cap maria ozawa?jawapannya..selepas iklan tai song cap sulaiman al-bebiri.....assalamualaikum...yang atas tuh iklan jer....today is my last day here(MOF)..pasni datang balik kot..aku sbnrnya nak pindah..tp since bos aku dah siap call JPA suh hantar aku balik...gua terpaksa akur ..wpun sedih..tp kekacakan berjaya menghilangkan suma itu..bukan apa, aku teringin gak nak g outstation sana sini cam kekawan aku..nih aku habis jauh meeting kat JKR aja...gantuik betolla..tp takper..kat sini best..jalan tak jem..miahahahha..g kerja senang hati sambil berzikir dan sekali sekala mencarut akibat kete depan slow...the power of doa.inilah tajuk sebenar entry kali ini.serius..amrah salu sebut bnda tuh..n aku selalu doa ngan yakin..kini..keyakinan mula bertambah tambah sepertimana tambahnya iman dan kekacakan aku..miahahahhahahha..serius..aku bersykur sgt sebab PAC n Interview PTD aku d permudahkan...wpun dah 2 bulan berlalu..ttp rasa syukur tuh tak ternilai hingga membawa ke toilet...camtulah sayangnya Allah pada kita...speachless sgt sgt...moga untuk yang akan datang terus dipermudahkan..aminnnnnnnnnnnnnnnn

8 comments:

Anonymous said...

:) God works in mysterious ways kan?

Mental Phobia said...

ilma:yup......serius ma..aku sampai la nih asik terfikirkan bnda itu..orang lain punya terseksa cam ayam..aku kene soal sng sng aja....sgt sgt bersyukur...-nazri raihan

Anonymous said...

moga berbahagia dgn tag 'M' ko tuh.bab kekacakan tu mmg bleg bertambah ek?hehehe

Mental Phobia said...

maru:thaxs..if balik semula ke opis lama.buatla kerja yang sedia ada..cuma gaji jer up skit...menjari kan kerang(ikram) sebagai idola di ICU perak

Anonymous said...

kerang ajdi idola? alamat x bape nak ada life lar.. aku tgk dia bz memanjang.weekend pun kekadang kerja. time nak election lagi lar...

Mental Phobia said...

aku tahu..tp aku bangga sbb hasil dari MADID..tuh aja..yang aku tahu dia aja..batch lain tak tahu la plakkan..heheh..ICU mmg bz...sgt sgt...

Anonymous said...

bangga sbb hasil dari madid? wei budak madid sume menjadi belaka lar.antara nak xnak jer.berkat nasi kawah ngn air asap ;p

Mental Phobia said...

nasik kawah+air asap+ gulai tasik cini nampak dasarnya-aie fakhrulzihni