Wednesday, October 21, 2009

MinGgu MiNGGu teRaKhir

salam..dah 4 juta tahun tak update...bz cam semut...minggu nih banyak kene buat....itulah inilah....takper..biler kerja dapat duit...hohoho....hari nih tak bapa sihat..pinggan rasa cam kene karate ngan Mudin wok....push sgt masa maen badminton..esok cuti main golf kat danau UKM..takpun bukit unggul....hohohoho....la nih aku menunggu surat dari JPA untuk g induksi..alhamdulillah..setahun lebey kat sini ngan lantikan kementerian kewangan, kini sudilah jugak SPA terima aku sebagai title baru..batch aku yang dulu kat UIA banyak plak tuh...cuma lain intake..impian kita nak kerja as @##$%^&^ terlaksana akhirnya..harap pas nih kerja ngan lebey bagus seperti orang lain...pada Amrah, aku kini seorang manusia..not beruk anymore..miahahahhhaa...thnks atas doa kalian...harap aku di kembalikan ke Putrajaya nih, takmo g state..ADO cam bz aja..duk putrajaya jodoh banyak...cuma bukan jodoh aku la kot...;(

4 comments:

nusk said...

alhamdulillah..bertambah bermakna lah idop ko pasnih kan...tapi masih tak lengkap tanpa 'bini' di sisi..kukuikui..
semoga cepatlah ko bertemu jodoh hendaknye...

amiin.

Mami Naufal said...

salam..ya ada gak n3 dr ko..ingat da mental abes phobia da..heheheh

tahniahla daus..feeling happy utk korang yg selama ni bersabar..n dibalas dgn something yg worth it..best kan rasanya..

aku doakan ko bjaya jela..and jgn lupe kitorg yg lain ok..pasal jodoh tu, bsabarla ek..tapi jgn berenti mencari..kita xtau bile kite akan jumpa that special one..

gudluck!!!~

MamaPatch said...

pakcik ko dpt PTD ke?????

Mental Phobia said...

nusk:bini tuh nnti nti dulu...b4 nak jaga anak orang aku kene perbetolkan dri aku nih dulu...easy sgt temper..kang tak pasal psal masuk spital plak yang jadi pasangan tuh

nadia:yup..mmg bersabar..alhamdulillah, terbalas gak....la nih tinggal baha aja kat MOF...

qilah:yup....eh, selamat bertunang