Monday, August 17, 2009

Manusia mmg begitu

Aku blur..serius..iktkan hati nak aja aku EL hari nih..tp bila fikirkan balik setiap hari Isnin aku kene masuk meeting Ketua Seksyen, so aku datang la gak.giler banyak memo nak kene sains..cam artis la plak....hati tak tenteram...rokok tinggal sebatang..tp apa yang asap boleh buat pada aku?..ya, blh buat aku sakit(dah tau ko isap buat apa...panggggggg)hehehe..la nih serius kpla tak bapa nak centre,mata pun agak kabur..mgkin stress skit sbb ada bnda yng bermain kat kepala hotak aku nih...tp, aku ikut nasihat orang...banyakkan berdoa dan bersabar..fikir guna otak..bukan lutut..bila time time camni, barulah nak ingat Tuhan tuh lebih lebih skit..kalo tak time solat aja..tu pun start jer takbir..macam macam terbayang..setan betul la.....buat solat istikharah...kata budak itu...agak agak bila blh dapat clue ek..ces, asal masalh nak dari Tuhan cepat aja..tp asal time solat ko buat zoohor kul 4 Dhaus?..gagal betul..heheheh..takper..mgkin ini akan menjadi titik tolak dalam mengubah kehidupan aku...apapun, aku harap mohon petunjuk dan dipermudahkan segala hajat aku ini..aminnnnnnnnnnnnnn

1 comment:

Unknown said...

bro.....mcm dah nak berawek je ko ni...ape prob bro?share ar..